Pöytäkirja 04.12.2023/Pykälä 421

Päätösehdotus Kunnanjohtaja Sailas Virpi

Kunnanhallitus päättää

valita kunnan edustaja Pomoväst rf:n syyskokoukseen 18.12.2023

mahdollisen evästyksen antamisesta kunnan edustajalle

Käsittely Käsittelyn aikana jäsen Markus Myllyniemi ehdotti evästyksenä yhtiökokousedustajalle, että Saara Huhmarniemi ehdotetaan yhdistyksen hallituksen jäseneksi ja Birkitta Salonen varajäseneksi.

Ehdotus hyväksyttiin yksimielisesti.

Päätös Kunnanhallitus päätti yksimielisesti

valita Carl-Johan Kajainnin kunnan edustajaksi Pomoväst rf:n syyskokoukseen 18.12.2023

antaa erityisenä evästykseän kunnan edustajalle, että Saara Huhmarniemi ehdotetaan yhdistyksen hallituksen jäseneksi ja Birkitta Salonen varajäseneksi.

Tiedoksi Pomoväst ry, kokousedustajalle

Selostus Pomoväst pitää syyskokouksensa maanantaina 18. joulukuuta 2023 klo 18.00 Restaurant Centrossa, Oikotie 8, Tammisaari.

Erillinen kokouskutsu lähetetään myöhemmin. Kokouksessa valitaan uudet

hallituksen jäsenet erovuorossa olevien sijaan.

Jokainen kunta saa ehdottaa oman edustajansa hallitukseen.

Erovuorossa ovat Kirkkonummen (Birkitta Salonen ja Saara Huhmarniemi, voidaan valita uudestaan) ja Siuntion (Patrik Flygar, ei voida valita uudestaan) edustajat. Muiden kuntien edustajilla on vielä toimikaudestaan yksi vuosi jäljellä.

On pyydetty, että kunta ilmoittaa edustajansa 15.12.2023 mennessä. Jos ehdotusta ei tule, kuntien edustajat valitaan syyskokouksessa.

Carl-Johan Kajanti on osallistunut kunnan edustajana Pomoväst rf:n vuosikokouksiin.