Vanhusneuvosto
Pöytäkirja 20.06.2022/Pykälä 44

Nimeämispyyntö Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen vanhusneuvostoon kaudelle 1.11.2022-31.5.2025

Vanhusneuvosto 20.06.2022 § 44

407/05.23.00/2019

Valmistelija Vanhuspalveluiden koordinaattori Sari Suurjoki-Niemi, etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen aluehallitus on 6.6.2022 päättänyt pyytää kuntia nimeämään jäsenensä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen vanhusneuvostoon toimikaudelle 1.11.2022-31.5.2025. Kuntia pyydetään nimeämään jäsenehdokkaansa sekä lisäksi varajäsenet siinä järjestyksessä, joissa varajäsenet toivotaan kutsuttavan varsinaisten jäsenten tilalle heidän olleessa estyneitä osallistumasta vaikuttamistoimielimien työskentelyyn.

Vanhusneuvosto asetetaan Länsi-Uudenmaan aluehallituksen kokouksessa arvioilta 12.9.2022. Hyvinvointialueen vanhusneuvosto kokoontuu ensimmäisen kerran arvioilta marraskuussa 2022.

Esittelijä

Päätösehdotus Varsinaisiksi jäseniksi Jäppinen Pekka, Orava Irja ja Sjöblom Kaj ja
varajäseniksi Nyqvist Seppo, Rönkkö Sonja ja Tiitinen Tuomo.

Nimeämispyynnöt tulivat kuntien kirjaamoihin 13.6.2022 ja Kirkkonummen

Vanhusneuvoston kokouksessa 30.5.2022 päätettiin nimetä yksimielisesti seuraavat henkilöt: kun muita ehdotuksia ei ollut:

varsinaisiksi jäseniksi Jäppinen Pekka, Orava Irja ja Sjöblom Kaj ja

varajäseniksi Nyqvist Seppo, Rönkkö Sonja ja Tiitinen Tuomo

Päätös Vanhusneuvosto päätti yksimielisesti ehdottaa Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen vanhusneuvostoon:
varsinaisiksi jäseniksi Jäppinen Pekka, Orava Irja ja Sjöblom Kaj ja
varajäseniksi Nyqvist Seppo, Rönkkö Sonja ja Tiitinen Tuomo.
Tämä pykälä tarkistettiin kokouksessa.

Tiedoksi Kirkkonummen kunnanhallitus

Kirkkonummen kirjaamo