Henkilöstöjaosto

Valmistelija Työsuojelupäällikkö Sonja Kotakallio

Päätösehdotus Vt. Henkilöstöjohtaja Parkkonen Teija

Henkilöstöjaosto

merkitsee tiedokseen, että työsuojelun toimintaohjelma vuodelle 2024 on käsitelty yhteistoimintaryhmässä 12.10.2023

päättää hyväksyä työsuojelun toimintaohjelman vuodelle 2024.

Käsittely Työsuojelupäällikkö Sonja Kotakallio esitteli asiaa kokouksessa.

Puheenjohtaja julisti keskustelun päättyneeksi ja totesi, että keskustelun aikana oli tehty seuraava evästysesitys:

Evästys (Arttu Lankinen):

Toimintaohjelmaan lisätään linkit ohjelmassa viitattuihin ohjeisiin ja prosesseihin. Jatkossa nämä esitellään henkilöstöjaostolle toimintaohjelman käsittelyn yhteydessä.

Evästystä kannattivat Anna-Mari Toikka, Kati Kaihlaranta ja Jyki Grönlund.

Puheenjohtajan tiedustellessa, evästys hyväksyttiin yksimielisesti.

Työsuojelupäällikkö Sonja Kotakallio poistui kokouksesta tämän asian käsittelyn jälkeen klo 19.26.

Päätös Henkilöstöjaosto

merkitsi tiedokseen, että työsuojelun toimintaohjelma vuodelle 2024 on käsitelty yhteistoimintaryhmässä 12.10.2023

päätti hyväksyä työsuojelun toimintaohjelman vuodelle 2024 seuraavalla evästyksellä:

Tiedoksi Palvelualueen johtajat, pääluottamusmiehet, HR-työpöytä/koko henkilöstö

Selostus Työsuojelun toimintaohjelma päivitetään vuosittain. Toimintaohjelman sisältö perustuu kuntastrategian keskeisiin tavoitteisiin ja toiminnan tarpeista johdettuihin linjauksiin. Työsuojelun toimintaohjelma vuodelle 2024 on käsitelty yhteistoimintaryhmässä 12.10.2023.